Monday 18 January 2016

A bad year for blogging

It cannot be denied that as far as I am concerned 2015 was a bad year for blogging.  The completeness of the change brought about by moving house has got me out of the habit of blogging.  Let us hope that 2016 is different, now I have had this house a year and had another birthday, both of which feel like little landmarks.  If last year was about moving out and getting the house set up, what is this year for?

P1040830
My strepocarpus, I am developing a love of houseplants

So far not a lot, as I'm finishing my second virus since Christmas, though I have got a lot of knitting done while glued to the sofa by fatigue.  Last week I finished a baby dress in a yarn that just suited the pattern and hopefully when I have sewn the second button on I will get around to showing it off.  In the past day or so I have started on some socks for a cousin; as my sock drawer is rather full I have been concentrating on knitting socks for other people.  Am I alone in finding it hard to stop knitting socks?  If I do not have any on the needles I can get a deep longing to knit a sock. Still, there are worse addictions, right?

P1040969
A recent picture of Willow

I think I will start keeping a blogging ideas notebook so that when I have ideas I don't forget them again.  This year I would like to do something each month on the garden, even showing the weeds and failures.  No point pretending to be better than I am.  Gardening has been so good for me mentally and physically and it provides a safe calming thing to think about when I am anxious.  There will hopefully be more on books, faith, knitting and other making.

Here goes, fingers crossed.

4 comments:

  1. Yay! You are back! You have been missed, and good thoughts and blessings sent your way

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Fingers crossed for more blogging this year

      Delete
  2. Tàn nhang phân trăm diễn ra một cách tự nhiên cũng có thể hình thành là do kết quả của việc phơi nắng. Tàn nhang không có hại cho da tuy nhiên phân trăm tác động đến sắc đẹp bên ngoài, thường mọi người sẽ mong muốn loại bỏ tàn nhang để giúp da mặt trở nên đẹp hơn. nghiên cứu những cách trị tàn nhang từ thiên nhiên và những công nghệ khác để làm sáng, chữa trị tàn nhang, loại bỏ và chiến thuật phòng để thoát khỏi tàn nhang.
    - Nhận trị liệu laser. Laser có thể được sử dụng để ghi những mạch máu ngay phía dưới tàn nhang, khiến giảm sự ra đời của họ cũng có thể loại bỏ chúng tận gốc. một vài thủ tục được không biết là có khác kỳ nguy hại lâu dài, song nó phân trăm đi đến tạm thời bầm tím, đỏ và sưng. công nghệ điều trị Laser thường được dùng trong 3 cũng có thể để 10-15 phút buổi.

    Da được trước khắc phục tình trạng bằng thuốc xịt lạnh để bảo đảm sức nóng của laser không gây đau đớn cho bệnh nhân. hiện tại chi phí điều trị tàn nhang không quá tốn giảm sút mà lại tìm lại tối ưu phổ biến cho phái đẹp.
    - Bổ sung vitamin C. Chất này giúp giúp sáng tàn nhang, như thế hãy chắc chắn rằng bạn đang nhận được vô cùng phổ biến của nó trong chế độ ăn uống thường ngày của bạn. Trái cây có múi, kiwi, rau bina, rau lá xanh khác là hầu hết những nguồn tuyệt vời của vitamin C.
    Bắt ban đầu một ngày với một burst của vitamin C với một loại trái cây và rau tố. Thêm một kiwi, một quả xuân đào, và một chén rau bina liệu đến máy xay sinh tố của bạn. Nhuyễn một số sản phẩm sữa hạnh nhân hay một cơ sở lành mạnh.
    Vitamin C bổ sung là một lựa chọn khác mà bạn phân trăm tìm để chắc chắn rằng bạn đang nhận được đủ. Hãy vitamin C nguyên chất hay một hỗn hợp đa vitamin có chứa nó.

    ReplyDelete